Friday 14 August 2015

FEMININE VGRIP SERUM PENGETAT MISS V

FEMININE VGRIP (10ML)

Harga Pasaran RM85
HARGA 2B CANTIK? RM76 SAHAJA
POSLAJU RM6 (SM) / RM10 (SS)


Feminine Vgrip merupakan serum yang diformulasi menggunakan ramuan herba tradisional khusus untuk membantu mengembalikan keperawanan para isteri seterusnya meningkatkan lagi keharmonian dalam rumahtangga

FUNGSI FEMININE VGRIP
• Merapatkan dinding bahagian intim
• Mengetatkan dinding bahagian intim
• Merapat, menguat dan meningkatkan sensitiviti otot bahagian intim
• Meningatkan rangsangan
• Meningkatkan cengkaman otot bahagian intim
• Mengembalikan keperawanan para isteri
• Menghangatkan bahagian intim wanita
• Meningkatkan kualiti hubungan intim suami dan isteri
• Sesuai untuk para isteri termasuk mereka yang kerap bersalin dan meningkat usia
• Turut berupaya mengatasi masalah keputihan dan bau yang kurang enak pada bahagian intim
• Bebas daripada bahan kimia yang berbahaya
• Tiada kesan sampingan



BAHAN-BAHAN YANG DIGUNA UNTUK MENGHASIKAN FEMININE VGRIP

Jati Belanda (Guazumae Folium): Tumbuhan yang sering terdapat di Asia Tenggara, Mexico dan Colombia ini bukan saja bertindak sebagai pelincir semulajadi, malah bersifat astringen bagi membantu mengecutkan tisu tubuh terutamanya pada bahagian bahagian intim.

Manjakani (Quercus Infectoria): Manjakani bersifat antioksidan yang bukan sahaja mampu menyingkirkan tksin dari tubuh badan, malah melambatkan proses penuaan sel serta menentang serangan kanser payudara dan rahim. Manjakani turut berupaya membasmi kuman yang mencetuskan bau kurang enak pada bahagian intim wanita serta membantu mengatasi masalah keputihan, manakala sifatnya astringennya pula berperanan penting untuk mengecutkan tisu bahagian intim.

Akar Serapat (Parameriae Laevigata): Akar serapat merupakan antara herba yang berkesan untuk mengetatkan otot bahagian intim. Ia berupaya memperbaiki dan menegangkan tisu bahagian intim selain membantu menghalus serta mencantikkan kulit. Ia juga mampu mengukuhkan otot dan sendi, di samping mengatasi kekejangan otot rahim dan kelesuan ketika haid. Akar serapat juga berupaya melancarkan peredaran darah bagi meningkatkan kadar oksigen sekaligus meningkatkan fungsi organ dan tahap kesihatan dalaman kaum wanita.

Akar Pokok Delima (Granati Cortex): Ramuan ini bersifat astringen yang bertindak mengecutkan tisu tubuh termasuklah pada bahagian bahagian intim.

Temu Giring (Curcuma Heyneana): Temu giring yang merupakan salah satu daripada keluarga kunyit sering digunakan dalam rawatan tradisional bagi memelihara kecantikan dan kehalusan kulit.

Temu Kunci (Boesenbergia Pandurata Cortex): Bahan ini sering digunakan dalam rawatan tradisional bagi membantu mencegah jangkitan pada bahagian tubuh termasuklah bahagian intim kaum wanita seterusnya membantu memelihara kesihatan dan kecantikan tubuh badan.


BERMINAT UNTUK DAPATKAN PRODUK FEMININE VGRIP NI?
+ POSLAJU RM6 (SM) / RM10 (SS) (BERGANTUNG PADA BERAT BARANG YE)
UNTUK PERTANYAAN DAN PEMBELIAN SILA HUBUNGI 016-6636428 / 019-9714628.

No comments:

Post a Comment