Friday 5 February 2016

CHRISZEN O2 BUBBLE CLEANSING GEL 70ML RM48 MURAH & ORIGINAL

Harga Pasaran RM59
HARGA 2B CANTIK? RM48 SAHAJA
POSLAJU RM6 (SM) / RM10 (SS)


Chriszen O2 Bubble Cleansing Gel diformulasi daripada adunan ramuan semulajadi khusus untuk membersihkan permukaan kulit wajah dengan mendalam sekaligus menanggalkan kesan mekap, minyak, kotoran dan sel kulit mati tanpa mengeringkan kulit.

Malah, ia turut berupaya mengecilkan liang pori, mengatasi masalah pigmentasi dan tona kulit yang tidak sekata serta memelihara kelembapan dan kehalusan kulit wajah anda sepanjang hari.

KEBAIKAN CHRISZEN O2 BUBBLE CLEANSING GEL
Menyegarkan kulit wajah anda sepanjang hari
Memelihara kelembapan dan kehalusan kulit
Menanggalkan kesan mekap, minyak dan sel kulit mati tanpa mengeringkan kulit
Meningkatkan kecerahan kulit wajah
Mengatasi masalah pigmentasi dan tona kulit yang tidak sekata
Meningkatkan keanjalan dan ketegangan kulit wajah
Membantu mengecilkan liang pori
Mengurangkan kesan kedutan dan garis-garis halus
Membantu mengurangkan kesan jerawat, jeragat, parut dan bintik-bintik hitam
Membantu mengatasi masalah kulit yang kering, kasar dan berminyak
Menyingkirkan bakteria yang menyebabkan masalah kulit
Melambatkan proses penuaan.




KANDUNGAN CHRISZEN O2 BUBBLE CLEANSING GEL

Kacang Hijau: Kacang hijau berupaya menyingkirkan toksin dan sel kulit mati dari kulit seterusnya memelihara kehalusan dan kecantikan kulit, di samping membantu merawat masalah kulit seperti jerawat dan kegatalan.

Japanese White Birch: Ekstrak tumbuhan ini kaya dengan antoksidan yang bertindak mencegah kerosakan sel kulit serta melambatkan proses penuaan. Malah, ia juga bersifat astringen yang dapat membantu meningkatkan ketegangan dan keremajaan kulit anda.

Rumex Crispus: Tumbuhan berbunga ini mempunyai sifat astringen yang berupaya meningkatkan ketegangan kulit di samping bertindak mengatasi masalah kulit kering serta radang seperti eczema dan kegatalan.

Ulmus Davidiana: Ekstrak daripada tumbuhan ini bukan sahaja berupaya memelihar kelembapan kulit anda, malah turut berkesan untuk mengatasi masalah radang seperti eczema dan psoriasis (kegatalan).

Evening Primrose: Di samping baik untuk kesihatan jasmani, minyak yang diesktrak dari bunga ini juga ternyata mampu memelihara kecantikan kulit. Minyak bunga Evening Primrose terbukti berupaya mengatasi masalah radang, jerawat dan liang pori yang tersumbat.

Pueraria Lobata: Tumbuhan berbunga ini kaya dengan kandungan flavonoid dan antioksidan yang terbukti mampu melindungi kulit daripada kerosakan dan penuaan.

Bilberi: Bilberi tinggi kandungan anthocyanoside yang merupakan agen antioksidan yang berupaya melambatkan proses penuaan serta menggalakkan penghasilan kolagen di dalam lapisan kulit seterusnya membantu meningkatkan keanjalan dan keremajaan kulit. Ia turut kaya dengan vitamin B, C dan E yang mampu mengatasi masalah kulit seperti parut jerawat, jeragat, tompok hitam dan kulit kusam selain membantu meningkatkan kelembapan kulit, mempercepatkan proses penyembuhan luka serta melindungi kulit daripada pancaran radiasi ultraviolet (UV) yang boleh mengakibatkan kanser kulit.

Tebu: Tebu kaya dengan asid hidroksi alpha, sejenis antioksidan yang dapat melambatkan proses penuaan di samping membantu mencegah masalah jerawat, mengurangkan kesan cela serta membantu mengekalkan kelembapan kulit anda.

Oren: Buah oren sememangnya kaya dengan kebaikan vitamin C, sejenis antioksidan yang diperakui mampu menentang radikal bebas seterusnya membantu mencegah kerosakan dan penuaan kulit. Malah ia juga berupaya menyingkirkan sel kulit mati, mengatasi masalah jerawat, bintik-bintik hitam dan kulit kusam serta berkesan untuk mengekalkan kelembapan dan ketegangan kulit. Buah oren juga berupaya mengecilkan liang pori, memelihara kehalusan kulit di samping membantu mengatasi masalah pigmentasi dan tona kulit yang tidak sekata seterusnya membantu mencerahkan lagi kulit anda.

Lemon: Lemon yang kaya dengan kandungan antioksidan dari sumber vitamin C ini bukan sahaja mampu menentang penuaan kulit, malah berupaya mencerahkan kulit, mengawal masalah kulit berminyak serta menyingkirkan kesan cela seperti jerawat, bintik-bintik hitam, parut dan jeragat. Malah, buah lemon juga mampu mengatasi masalah pigmentasi, meningkatkan kelembapan dan ketegangan kulit serta menyingkirkan sel kulit mati seterusnya membantu mengekalkan kehalusan kulit anda.

Maple: Tumbuhan yang sering terdapat di Amerika Utara ini kaya dengan kandungan asid hidroksi alpha yang bertindak sebagai agen antioksidan bagi membantu memulihkan kerosakan sel kulit yang disebabkan oleh radikal bebas, seterusnya melambatkan proses penuaan kulit.

Papain: Papain merupakan sejenis enzim yang diperoleh daripada buah betik serta berupaya merawat radang, luka serta masalah kegatalan atau psoriasis.




CARA PENGGUNAAN CHRISZEN O2 BUBBLE CLEANSING GEL
 1. Gosokkan O2 Bbble Cleansing Gel pada permukaan kulit wajah yang kering.
 2. Biarkan selama 2 minit dan bilas sehingga bersih.
 3. Amalkan 2 kali sehari untuk kesegaran yang berpanjangan.


BERMINAT UNTUK DAPATKAN PRODUK CHRISZEN O2 BUBLE CLEANSING GEL NI?
+ POSLAJU RM6 (SM) / RM10 (SS) (BERGANTUNG PADA BERAT BARANG YE)
UNTUK PERTANYAAN DAN PEMBELIAN SILA HUBUNGI 016-6636428 / 019-9714628.

No comments:

Post a Comment